سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرستاده تو میزان خرد تو را رساند و نامه‏ات رساتر چیزى است که از سوى تو سخن راند . [نهج البلاغه]

آرامش خاک التهاب دانه را فرنمی نشاند باشد که رویش این التهاب را جاودانه سازد.

نمی دانی چه حس خوبی دارم وقتی باتو هستم.

از تو ادب وایمان وعلم را یاد می گیرم وتو به من یاد خواهی داد درس عشق و سعادت و ایمان را !!!!!!!!!!!!!

 

گاهی اوقات وقتی   از درس خواندن خسته می شوم یاد تو مرا انگیزه می دهد نمی شود بگویم گاهی  به تو این حرفهارا!!!!!!

دیروز برایم جالب بود که استاد متوجه نیامدن من به کلاس شد وگفت بچها به  من زنگ بزنند وبگویند بیایم کلاس برایم سوپرایز کننده بود که قب از آمدن در را برایم باز کرد استا تو خوب می بینی مرا اگرچه خوب می دانم که لیاقت این همه توجه شمارا ندارم  نمی شود گاهی بعضی حرفها را گفت تو همانی که گاهی انگیزه می دهد مرا حتی یادت

(یادت خیلی خشک وخالی هم باشد انگیزه می دهد مرا)

                                                    خدایا!!!!!!!!!!!!!

در این برهوت عاطفه هرکه را تتمه دلی برای مهر ورزیدن است گرامی بدار وسرش را به سنگ جفا آشنال مکن


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سپیده راد 90/8/11:: 11:55 صبح     |     () نظر

درباره

سپیده راد
چیزای ناب درمورد خودم
صفحه‌های دیگر
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها